Wizz Air
Lipiec 2010-2020
Żadnemu Klientowi nie zawdzięczamy tyle,
co Wizz Air. Kiedy w 2010 roku szukali kogoś,
kto rozpocząłby ich przygodę ze światem social mediów, ani my, ani oni nie przypuszczaliśmy,
że wspólna przygoda będzie trwać ponad 10 lat.
Zwiedziliśmy z Wizz Air na socialowej mapie kierunków ponad 44 kraje, tworzyliśmy kreacje
po azersku, serbsku i arabsku. O intensywności tej podróży niech świadczy: ponad 3,5 mln fanów na Facebooku, ponad 1,1 mln zasięgu organicznego (mies/FB), 150-200 różnych postów umiesz- czanych miesięcznie na profilach marki, setki przeprowadzonych konkursów i aktywacji. Nasze działania performance marketing zostały nagrodzone w konkursach Mixx Awards i Golden Arrow oraz kilkukrotnie publikowane wśród najlepszych success kejsów na Facebook for Business.
Feno <3 Wizz Air.
Zakres działań:
Media społecznościowe, promocja, performance marketing