Ricola
Lipiec 2019
Ricoooooolaaaaaa! Marka naturalnych szwajcarskich cukierków wróciła na polski
rynek z większą aktywnością.
W tej pełnej wyzwań współpracy ograniczony budżet i śmiałe cele skłaniają nas do ciągłych poszukiwań i testów. W kampanii digitalowej towarzyszącej kampanii telewizyjnej na jesieni 2019 roku sprawdziliśmy, który z trzech formatów kreatywnych będzie najlepiej działało w dalszej komunikacji. Porównaliśmy w badaniu Brand Lift adaptowaną kopie tv, natywne video oraz animowane posty. Wyniki przełożyły się na wybór formatu, który dzięki niskim kosztom i wysokiej efektywności pozwolił podwoić cele kampanijne.
Dzięki dobrej współpracy, wkrótce po objęciu obsługi rynku polskiego, powierzono nam również działania w tdigitalu na rynku czeskim
i węgierskim. Życzymy Wam wszystkiego,
co najlepsze!
Zakres działań:
Media społecznościowe, promocja, performance marketing
Referencja klienta
Mam przyjemność współpracować z Feno jako partnerem Ricola odpowiedzialnym za budowanie marki poprzez działania digitalowe w Polsce. W zakres naszej współpracy wchodzi tworzenie strategii dotyczącej komunikacji marki, prowadzenia kanałów Social Mediowych wraz z przygotowywaniem kreacji i kontentu.
Bardzo cenię Agnieszkę Stelmaszczyk za jej ogromną wiedzę, bogate doświadczenie oraz wizjonerskie podejście do prowadzenia biznesu. Efektem jest holistyczne oraz strategiczne podejście do budowania marki, zaangażowanie, kreatywność jak również ciągłe poszukiwanie nowych, innowacyjnych pomysłów na dotarcie do naszej grupy docelowej całego zespołu Feno.
Dotychczasowa współpraca przynosi bardzo wymierne rezultaty w postaci znacznego wzrostu świadomości marki Ricola w Polsce (z 39% to 54%), poszerzanie zasięgu o kilka milionów nowych, potencjalnych konsumentów oraz budowania docenianego przez userów kontentu.
Radosław Majka
Country Manager Poland