Kampania sprzedażowa dla WizzAir

CEL:

Przeprowadzona kampania miała na celu sprzedać jak największą ilość biletów za pomocą reklam oferowanych przez portal społecznościowy Facebook.

POMYSŁ:

Pomysł na kampanię sprzedażową opierał się na wykorzystaniu maksymalnego potencjału Facebooka pod względem udostępnianych przez portal narzędzi. Kampania miała kierować reklamy do tych odbiorców, którzy z największym prawdopodobieństwem będą zainteresowani konkretną ofertą WizzAir.

ROZWIĄZANIE:

Po przeprowadzeniu testów, wybraliśmy dwa najlepiej klikalne i konwertujące typy reklam: Page Post Link i Karuzela. Pierwszy z nich, okazał się najefektywniejszy pod względem kosztów jednostkowych oraz generowania sprzedaży biletów lotniczych. Reklama typu karuzela umożliwiła odbiorcom podejmowanie decyzji o wyborze celu podróży lotniczej jeszcze przed przejściem na stronę. Po kliknięciu w reklamę użytkownik przechodził na stronę z wybraną przez siebie trasą lotu. Kampania kierowała reklamy do stałych i potencjalnych klientów, uwzględniając podobieństwa zainteresowań i reakcji. Narzędziem mierzącym realizację kampanii były piksele konwersji, które pozwoliły nam na stałą analizę zachowania użytkowników po przejściu na stronę, na której można było dokonać zakupu biletu lotniczego.

WYNIKI:

Podczas naszej kampanii dotarliśmy z reklamą do ponad 108 mln użytkowników. Dzięki starannie dobranym formom reklamowym, stali i potencjalni klienci WizzAir dokonali konwersji zakupowych 350 tys. razy.