Kampania „Życie Pełną Parą” dla Electrolux

CEL:

Wyróżnienie marki Electrolux  w kategorii sprzętu kuchennego jako atrakcyjnej dla coraz młodszych i wymagających konsumentów.

POMYSŁ:

Postawiliśmy jako pierwsi w Polsce, stworzyć nowy format programu kulinarnego. Połączyliśmy w nim w naturalny sposób światy różnych pasji z opowieścią o produkcie czyli o piekarniku parowym Electrolux. Równie istotnym elementem kampanii była efektywna dystrybucja stworzonego contentu, która pozwoliła nam zwiększać zasięg i docierać do interesującej nas grupy docelowej w kanałach digitalowych i tradycyjnych.

ROZWIĄZANIE:

Zrealizowaliśmy serię filmów z ambasadorką marki Electrolux –  znaną ekspertką kulinarną Anią Starmach. Nie chcieliśmy jednak powielać schematów i rozwijać kolejnej serii kulinarnych porad, które już były wykorzystywane przez konkurencyjne marki. Postawiliśmy na emocje i ideę kreatywną: Życie pełną parą! Widzowie mogli przekonać się na własne oczy, że Ania Starmach równie dobrze, jak z włoską pastą, radzi sobie np. z żeglowaniem sportowym katamaranem.

WYNIKI:

Pierwsze pięć odcinków wyświetlono aż 3 miliony 700 tysięcy razy! A to tylko Youtube. Do tego należy dodać ogromny zasięg zbudowany dzięki zastosowanemu mixowi mediów. To właśnie dlatego o „Życiu pełną parą” konsumenci dowiadywali się nie tylko z mediów społecznościowych i kampanii digital. Byliśmy obecni także  w z telewizji,  punktach sprzedaży oraz nośnikach outdoorowych. Poziom intencji zakupowych wzrósł o 10%, a sprzedaż rok do roku w kategorii: piekarniki parowe o 25%.