Strategia marki

Nasze unikalne połączenie kompetencji kreatywnych i mediowych pozwala nam pracować nad wyzwaniami strategicznymi w bardzo szerokim zakresie. Nie straszne nam liczby, analityka i modele biznesowe. Rozumiemy marketing jako narzędzie do realizacji celów biznesowych i budowanie długotrwałych przewag konkurencyjnych. Korzystamy z różnorodnych modeli i narzędzi strategicznych, żeby najlepiej zaadresować potrzeby konkretnego projektu.

  • warsztaty strategiczne:
    • behawioralne, value proposition canvas,
    • business model canvas, design thinking
  • badania konsumenckie
  • strategia komunikacji
  • identyfikacja wizualna
  • szkolenia dedykowane
  • raporty, analizy

Obsługa kreatywna 360

Jesteśmy zespołem doświadczonych „ogarniaczy”, którzy zdobyli zawodowe szlify w największych agencjach na rynku, żeby dalej rozwijać się w niezależnej i dynamicznej organizacji. Zajmujemy się kreacją w pełnym zakresie kompetencji, od ulotki produktowej do spotu tv na kilkanaście europejskich rynków. Stosowanie efektów dla efekciarstwa? Kreatywność bez mocnych strategicznych i psychologicznych podstaw? My wolimy dostarczać skuteczne rozwiązania!

  • kreacje ATL
  • adaptacje materiałów globalnych
  • produkcja (tv, video, tutoriale, demo,
  • live, 360, animacje)
  • materiały BTL (ulotki, materiały POS)
  • obsługa kreatywna eventów i akcji
  • specjalnych

Planowanie i zakup mediów

Wysokie kompetencje mediowe to nie tylko domena domów mediowych. Naszą silna stroną jest łączenie perspektywy idei i mierzalnych celów biznesowych. Członkowie naszego zespołu mediowego pracowali
na największych budżetach na polskim rynku, odbierając za efekty swych prac wiele nagród Effie a nawet Canneńskie Lwy. Optymalizacja kampanii oznacza dla nas rzetelną ocenę budżetów pod kątem wyznaczonych celów, zrównoważenie długofalowych celów brandowych i krótkookresowych celów sprzedażowych oraz stałe weryfikowanie przyjętych założeń.

  • strategia mediowa
  • optymalizacja kampanii
  • (ALT, digital, social media)
  • kampanie performance
  • raporty: TGI, analiza konkurencji

Obsługa digital

Żeby sprawnie poruszać się po narzędziach komunikacji digital potrzebne jest wdrożenie procesów ciągłego uczenia i testowania nowych rozwiązań. To kwintesencja naszego podejścia do pracy. Oddzielamy internetowe fejki i fejmy od skalowanych narzędzi do budowania efektywnej komunikacji. Digitalem się nie ekscytujemy, ale praktykujemy. Realizujemy kampanie stosujące nowatorskie rozwiązania, służące temu co najważniejsze – wynikom.

  • video online
  • social media – kreacje, aktywacje,
  • konkursy
  • influencer marketing
  • przeformatowania, HTML

Launch nowej marki

Wprowadzenie na rynek nowej marki to zadanie wymagające szerokiego zrozumienia kontekstu rynkowego, wyzwania i celów. Mierzymy się z tym wyzwaniem w interdyscyplinarnym zespole strategii, kreacji mediów i digital.

  • strategia komunikacji
  • kreacja 360
  • ambasadorzy marki
  • badania strategii i kreacji

Komunikacja wewnętrzna

Wszechstronne doświadczenie pozwala nam równie skutecznie realizować zadania związane z komunikacją do własnych struktur. Działamy szybko i elastycznie, nadając narzędziom komunikacji wewnętrznej spójności. Realizujemy warsztaty strategiczne wspierające zespoły w opracowaniu swoich celów i planów komunikacji.

  • newslettery, e-mailingi
  • plakaty, druk niestandardowy
  • eventy pracownicze
  • obsługa fotograficzna i video
  • raporty, whitepapers

Monitoring antykryzysowy

Działania monitoringowe pozwalają zrozumieć jak odbierana jest marka i jej produkty przez potencjalnych i aktualnych klientów, rozpoznawać kluczowe pain-pointy w customer journey
i przeciwdziałać kryzysom i szybko reagować
na potencjalne punkty zapalne.

  • monitoring internetu
  • analiza ilościowa i jakościowa, raportowanie
  • procesy i procedury antykryzysowe
  • moderacja dyskusji w internecie

Obsługa
e-commerce

Skuteczna komunikacja produktów w e-commerce staje się kluczowa nawet dla kategorii, które jeszcze w relatywnie niewiele sprzedają w tym kanale. Przez ecommerce przechodzi zasadnicza część wyszukiwań
w internecie, nawet jeśli finalne zakupy zachodzą w sklepie stacjonarnym. Dlatego profesjonalna ekspozycja produktów wymaga skalowalnego modelu opracowania kart produktowych i analityki widoczności marki
i produktów w internecie.

  • landing page
  • lokalizacja assetów produktowych
  • karty produktowe
  • shop-in-shop u partnerów retailowych