Kompetencje

Electrolux: obsługa kreatywna 360

BIK: strategia marki

Electrolux

2017-2019

Czy wiesz, że 60% Polek uważa, że ma kłopot
z suszeniem wełny? Z Electroluxem przez 5 lat współpracy odkrywaliśmy pasjonujące insighty kulturowe i konsumenkie dotyczące prania, suszenia, odkurzania czy pieczenia parowego. Właśnie dla suszarek przygotowaliśmy pierwszy spot telewizyjny w kategorii w historii marki.
Nasz zakres obsługi to pełne spektrum potrzeb komunikacyjnych marki: strategia komunikacji, kampanie lokalne w pełnym zakresie mediów,
jak również adaptacje materiałów globalnych, aktywacje, eventy, kampanie rekrutacyjne
i employer branding, działania in-store, shopper marketing.

Z prawdziwa satysfakcją możemy stwierdzić,
że nasze kampanie realizują najważniejsze cele, jakimi są wzrosty udziałów w rynku:

1) 2017: Wzrost w kategorii piekarników parowych o 25pp

2) 2018: Uzyskanie 2. pozycji w kategorii sticków

3) 2019: Spektakularny wzrost udziałów rynkowych po launchu linii Intuit – wzrost 4 pp
w ciągu 5 mies.


Reklama TV

Referencja klienta

„Agencja Feno obsługuje od 2016 r. Electrolux Poland Sp. z o. o. w zakresie kreacji. Działania obejmują: opracowanie strategii komunikacji do realizowanych kampanii, kreacje reklamowe – tworzone lokalnie i adaptowane na bazie materiałów globalnych, w tym kreacje digital (bannery, landing page, shop-in-shop, przeformatowania, cięcie do html). W trakcie współpracy z agencją Feno, zrealizowaliśmy wspólnie wiele kampanii o zasięgu ogólnopolskim, w tym kampanii TV, outdoor, digital, social media oraz aktywacji niestandardowych. Zrealizowane kampanie zostały pozytywnie odebrane przez konsumentów marki Electrolux jak też naszych partnerów handlowych.

Paweł Miziołowski
Head of Marketing