Biuro Informacji Kredytowej
Maj 2020
Zdefiniowaliśmy długofalową strategię komunikacji, launchującą markę BIK na rynku detalicznym. Chwilówka bez BIK-a! Z takich ogłoszeń na słupach masowi konsumenci kojarzą BIK – bardziej jako para-rządową instytucję niż markę, która ma im coś wartościowego do zaproponowania. Unikalnie połączyliśmy marketing, produkt i sprzedaż! Efekty naszych działań będziecie obserwować przez kolejne 3 lata na poziomie identyfikacji wizualnej, nowej platformy komunikacji i pełnego przemodelowania komunikacji marki.
Zakres działań:
Przygotowanie warsztatów, opracowanie strategii marki
Warsztaty z ekonomii behawioralnej były jednym z kluczowych etapów pracy strategicznej.
Na warsztatach z klientem wykorzystaliśmy również value proposition i business model canvas.

Referencja klienta
„Biuro Informacji Kredytowej S.A. współpracuje z agencją Feno przy realizacji projektu opracowania strategii komunikacji dla biznesu detalicznego BIK.
Pragniemy wyrazić zadowolenie z realizacji projektu pod względem zaangażowania agencji, zaproponowanych metod pracy oraz profesjonalizmu zespołu projektowego. Zlecenie powierzone agencji wymagało wielomiesięcznej pracy, łączącej wiele pól kompetencji i umiejętności współpracy z zespołami Komunikacji i Produktu po stronie BIK.
Możemy z pełnym przekonaniem zarekomendować Feno do realizacji projektów w obszarze strategii komunikacji.”
Paweł Szarkowski
Dyrektor Departamentu
Marketingu i PR