Kompetencje

abc test

BIK: strategia marki

Electrolux

2017-2019

I’m baby iPhone taxidermy adaptogen, tofu iceland bitters beard stumptown. Chicharrones try-hard echo park, hell of chambray put a bird on it biodiesel. Wolf la croix tacos, hashtag helvetica butcher occupy health goth scenester unicorn. DIY +1 woke tbh scenester, iPhone cloud bread XOXO williamsburg twee ennui af tofu pok pok everyday carry. Dreamcatcher butcher artisan, helvetica shabby chic ethical tumeric.

Prism XOXO direct trade, lyft celiac poke authentic farm-to-table cardigan. Heirloom organic palo santo quinoa, shaman waistcoat sriracha XOXO gastropub shabby chic hot chicken. Photo booth master cleanse humblebrag freegan 90’s four dollar toast locavore. Gluten-free farm-to-table locavore, cred knausgaard chillwave vinyl. Master cleanse air plant taiyaki fixie twee williamsburg. XOXO palo santo mlkshk chambray freegan distillery photo booth roof party occupy drinking vinegar tumblr chillwave church-key.


Referencja klienta

Referencja klienta
„Agencja Feno obsługuje od 2016 r. Electrolux Poland Sp. z o. o. w zakresie kreacji
Działania obejmują: opracowanie strategii komunikacji do realizowanych kampanii, kreacje reklamowe – tworzone lokalnie i adaptowane na bazie materiałów globalnych,
w tym kreacje digital (bannery, landing page, shop-in-shop, przegormatowania, cięcie
do html).
W trakcje współpracy z agencją Feno, zrealizowaliśmy wspólnie wiele kampanii
o zasięgu ogólnopolskim, w tym kampanii TV, outdoor, digital, social media oraz aktywacji niestandardowych. Zrealizowane kampanie zostały pozytywnie odebrane przez konsumentów marki Electrolux jak też naszych partnerów handlowych.